22 september, 2010

Eindelijk weer eens iets af

Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk heb ik weer eens iets af kunnen maken. Een paar weken geleden zag ik op verschillende blogs een Amelie voorbij komen. Hierdoor geïnspireerd, heb ik voor mezelf een mouwloos tuniek gemaakt. Hiervoor gebruikte ik het patroon van Beala. In eerste instantie was ik helemaal niet tevreden en vond ik heb nogal somber geworden. Met een paar aanpassingen, en advies bij mijn naailes, is het toch een leuk tuniekje geworden. En alles was ik heb gebruikt, had ik al in huis. Dat is ook altijd fijn.


Verder heb ik met mezelf afgesproken dat ik de komende tijd geen nieuwe projecten ga beginnen. Ik heb heel veel tasjes liggen waar ik mee bezig ben, of waarvan de stof geknipt is maar verder niet. En iedere keer begin ik weer met iets nieuws, zonder het oude af te maken. Maar nu even niet meer. Eerst maar eens tasjes wegwerken! Wel ga ik vandaag naar het stoffenspektakel. Wel lastig, heb je allemaal nieuwe stofjes, kun je er even niks mee.... Maar ja, als ik straks de lopende projecten heb weggewerkt, heb ik in ieder geval weer genoeg te doen.

Fijne dag allemaal,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...