22 september, 2010

Stoffenspektakel Veenendaal

Vandaag ben ik naar het stoffenspektakel in Veenendaal geweest. Wat was het lekker weer om over de markt te lopen! Ondanks dat het niet zo heel groot was, kon ik er aardig mijn slag slaan.


Voor mezelf heb ik twee tricots gekocht, de blauwe en bruine met rode bloemetjes; en verder de zeeblauwige jasstof. Ik heb nog gezocht naar een fleece voering, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. De middelste stofjes vind ik erg leuk als 'Kiezeltje' look kleding, maar de twee kleuren bruin komen niet helemaal overeen. Dus of ik deze twee ook echt samen ga gebruiken, weet ik nog niet. Daarnaast ook nog een leuk ribstofje gekocht, daar zie ik al een leuk overgooiertje of rokje in. Maar eerst nog mijn bestaande projecten afmaken. Tot slot heb ik ook nog de nieuwste Bizzkids gekocht, kan ik nog meer ideeën opdoen....

Groetjes, Nienke

1 opmerking:

  1. Oeps... berichtje plaatsen ging volgens mij niet helemaal goed, dus nog een keer! Je hebt weer leuke dingen gemaakt zeg, ook de Pif! Jammer dat ik het niet eerder gezien heb... volgende keer beter dan maar! Ik heb het MiouMiou patroon gebruikt, maar mail me anders even! Adres staat op mijn blog! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...