17 september, 2010

Tasje voor mijn DS

Afgelopen weekend heb ik een tasje voor mijn Nintendo DS gemaakt. Ik had al wel een tasje hiervoor, maar daar vielen mijn spelletjes uit, niet echt handig dus. En daarbij was het oude tasje nogal saai (geheel zwart).


Het tasje is een eigen ontwerp, alleen passen niet alle spelletjes erin. Daarom heb ik er maar een los zakje bijgemaakt. Nu heb ik alles zo bij de hand. En ga ik een keer ergens heen zonder alle spelletjes, dan kan ik in het voorvakje gewoon een aantal spelletjes stoppen. Wel zo handig.

Het spelletjeszakje vind ik nu nog een beetje saai, dus misschien dat daar nog iets op komt (weet nog niet wat). Voor de rest ben ik heel tevreden met deze DS set.

Groetjes, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...