28 september, 2010

Werk in uitvoering


De afgelopen dagen heb ik niet veel op mijn blog gezet, maar ik heb zeker niet stil gezeten. Ik ben alleen niet simpel met één project bezig, nee ik pak er 'gewoon' meteen zeven aan... Voor mijn webwinkel ben ik met meerdere setjes bezig, voor een opdracht ben ik bezig met een kraamcadeautje, voor mezelf vermaak ik een jurk naar een rok en maak ik een Elodie, ik heb nog een aanmelding voor mijn PIF gehad, en tot slot ben ik voor mijn moeder bezig met een verjaardagscadeautje. En dat is nog niet alles, want dan heb ik ook nog een aantal projecten geknipt, maar nog niet bewerkt, liggen. Maar die moeten maar even wachten, eerst de lopende zaken afwerken, voor ik helemaal gek word...



Hoe het komt dat ik met zoveel 'tasjes' zit? Vaak ontstaan er ideeën voor naaiprojecten, en die blijven door mijn hoofd spoken tot ik de eerste stappen ervoor heb gezet. Soms is het overtekenen en uitknippen van het patroon al genoeg, andere keren wil ik ook de stof al uitknippen voor ik het even kan laten rusten. Nu vraag ik me af: ben ik de enige 'gek' die met meerdere projecten tegelijk aan de slag gaat, of zijn er meerderen die dat doen?

In lichtpuntje tussen al deze onafgewerkte projecten is dat ik vorige week wel een Beala-vest voor mezelf heb afgemaakt, alleen nog niet op de foto gezet. Dus die hebben jullie nog tegoed. Verder hoop ik ook gauw iets van mijn afgewerkte projecten te kunnen laten zien.

Groeten, Nienke

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad erg veel projecten tegelijk! Ik herken het wel hoor! Als je ergens enthousiast over bent dan ga je het liefst met alles tegelijk aan de gang...... Ach ja dan heb je ook altijd een heleboel tegelijk af! Ik moet mezelf er af en toe ook toe zetten iets ook echt af te maken Voordat ik weer iets nieuws oppak....
    Succes met alle projecten en ik ben benieuwd naar de foto's als het af is!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik herken het wel, maar ik probeer mezelf altijd te beheersen en het toch 1 voor 1 af te maken! anders heb ik zoveel liggen dat ik het overzicht kwijt raak. als ik met iets bezig ben, heb ik wel altijd het volgende 'project' al in mijn hoofd zitten!

    gr Marlie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...