08 oktober, 2010

Heel veel foto's

Na met heel veel projecten bezig te zijn geweest, kan ik nu heel veel afgewerkte kledingstukken laten zien!
Het kraamcadeautje dat ik in opdracht heb gemaakt is goedgekeurd, hopelijk ook door de moeder die het heeft gekregen. Als ik zelf een jongetje had gehad, zou ik hem dit setje in ieder geval zo aan hebben kunnen doen. Het truitje ziet er zo heerlijk warm uit. De patronen komen allebei uit de Ottobre.


Voor mezelf maakte ik de Elodie. Hiervoor gebruikte ik als basis maat 152, en heb met een paar aanpassingen van het bovenlijfje de jurk passend gemaakt.


Een tijdje geleden liet ik onderstaande tuniek zien. Maar eigenlijk ben ik daar nooit tevreden mee geweest. Hij stond ook niet mooi (mijn zwager noemde hem al vormeloos...). Uiteindelijk heb ik hem aangepast naar een trui.




Ook voor mijn webwinkel ben ik bezig geweest. Ik heb een babysetje gemaakt, in maat 68 en maat 74. Het shirtje in maat 74 moet ik nog wel afmaken, maar de foto kan ik al wel vast laten zien.  Alle patronen van dit setje komen uit de Ottobre.


Tot slot maakte ik van een jurk een rok, het bovendeel van de jurk zat niet lekker waardoor ik er maar een rok van heb gemaakt. Vervolgens maakte mijn zus er nog met hotfix mooie steentjes op. Dit deed ze in ruil voor de PIF die ik voor haar maakte. Bij deze nogmaals: dank je wel.


Zo, nu eerst maar eens mijn huishouden doen, en dan vanmiddag weer verder naaien.

Groeten, en nog een fijne middag, Nienke

1 opmerking:

  1. Mooie productie heb je weer! Heel leuk dat babypakje, maar ook je Elodie vind ik supermooi!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...