19 februari, 2011

Foto's tas en portemonnee

Zoals beloofd, hier de foto's van de tas en portemonnee die ik heb gemaakt. In dit berichtje liet ik al de buitenkant van de tas zien, nu dus ook foto's van de binnenkant.


Ondertussen is het maken van tassen en portemonnees zo goed bevallen, dat ik vandaag de 'Alles-bij-je' tas, de 'Geldbörse', en de 'Piggyback' rugtas (opnieuw) geknipt heb. Ze zijn allemaal uit dezelfde stofjes geknipt. De tas wordt voor mezelf (om mijn breispullen makkelijk mee te kunnen nemen). De portemonnee en rugtas worden voor Joline (voor naar school). Hiervoor heb ik onder andere de groene jassenstof van Farbenmix gebruikt (gekocht bij Kleurenmix), dus ik hoop dat er verder genoeg roze in zit. Ach, als Joline de tas niet leuk vindt, kan ik hem altijd nog verkopen...

Groeten, Nienke

2 opmerkingen:

  1. Nienke,

    wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Hiervoor geef ik je graag een award. Meer informatie vind je op mijn blog. Succes ermee!

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nienke,
    Je bent een schat! Wat heb je leuke knuffels gemaakt en gestuurd voor de kinderen in Ethiopië!!! We zijn er allemaal wég van.... zo leuk. Dat had ik niet gedacht hoor, dus ik weet zeker dat ze er daar heel erg blij mee zullen zijn. Dank je!! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...