25 februari, 2011

Knuffels voor Ethiopië


Een paar weken geleden deed Astrid (van Astrids Atelier) een oproep om speelgoed in te zamelen voor Ethiopië. Ik had net een paar dagen daarvoor het Ebook 'Beestenbende' van Farbenmix gekocht, dus leek me dit een goed doel om deze knuffels eens uit te testen. Ik heb mijn restjes bak erbij gepakt, en heb allerlei stofjes bij elkaar gezocht. Het resultaat zijn deze lieve knuffeltjes. Astrid en haar kinderen waren erg enthousiast over de knuffeltjes, dus de kinderen in Ethiopië waarschijnlijk ook wel.



Voor Joline maakte ik ook nog een Antonia. Over dit patroon las ik al veel enthousiaste verhalen, dus dat wilde ik zelf ook proberen. En inderdaad, met dit patroon kun je vele kanten op. Zeker nu met de nieuwe aanvulling die sinds gisteren bij Farbenmix te koop is (helaas niet in het Nederlands, ik hoop dat die nog komt), is dit een leuk variatiepatroon. Er gaan er dus vast nog meer van komen (voor Joline of voor Borgero). De applicatie op het shirt heb ik zelf op de computer in elkaar geknutseld, op transferpapier uitgeprint en vervolgens erop gestreken.


Ik wens iedereen vast een goed weekend,

Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...