14 februari, 2011

Oude nieuwe bankhoes

Vorige week heb ik mijn oude bankhoes geverfd, en ik ben best tevreden met het resultaat:


Ik heb zo'n Klippan bank van Ikea. Deze bank zit erg lekker, maar de kleuren voor de bankhoezen zijn niet echt mijn kleuren. Vorig jaar probeerde ik zelf een hoes te maken, maar dat werd niet mooi (paste niet goed), en mijn kat krabte allemaal halen in de stof (iets wat met de orginele hoes niet gebeurd). Nu heb ik mijn bankhoes in de wasmachine geverfd (met speciale textielverf). De hoes had eerst de kleur van het tafeltje / hocker dat voor de bank staat. De verf die ik gekocht had zou donkerbruin worden, maar de hoes was natuurlijk veel zwaarder dan het gewicht waar ze op de verpakking van uit gingen. Hierdoor is de bankhoes lichter van kleur geworden, maar dat was ook de bedoeling.


Zoals jullie zien, ligt mijn kat (Nofy) al weer heerlijk op de bank te slapen...

Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Hoi Nienke, er ging iets mis met het plaatsen van het bericht dus nog een poging!
    Wat lief dat je ook wat speelgoed hebt verzameld!! alles komt goed terecht hoor, naast de school zit ook nog een weeshuis waar ze ook weleens spulletjes aan geven, dus echt alles krijgt een mooie bestemming, dat doet een mens goed nietwaar?! Alvast bedankt en je hoes om de bank is erg leuk geworden, vindt de poes ook ;-)
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...