08 februari, 2011

Wie wat bewaart, die heeft wat...

Nogal eens stop ik geknipte patroondelen in plastic tasjes, om vervolgens ze ver weg te stoppen en er niks meer mee te doen. Of ik begin met een patroon, en loop tegen een moeilijkheid aan en leg het patroon 'tijdelijk' aan de kant. Zo gebeurde het dat onderstaande patronen al een jaar geknipt lagen, maar niks mee werd gedaan... Aangezien ik mezelf heb voorgenomen het aantal plastic tasjes terug te dringen, heb ik ze van het weekend weer te voorschijn gehaald en heb ze eindelijk eens afgemaakt.

Vorig jaar maakte ik voor Joline een Stitch pak (helaas heb ik hier geen foto van..., ga ik regelen). Gelijk met het pak knipte ik ook handschoenen voor erbij. Alleen ben ik daar nooit aan begonnen. Nu dus wel, zie hieronder het resultaat.


Verder maakte ik vorig jaar voor mezelf een handtas (Pea Pod van Ottobre). Het leek mij erg leuk om van dezelfde stof een portemonnee te maken. Helaas had ik hiervoor geen patroon en bedacht zelf iets. Maar ook hiermee ben ik nadat de handtas af was, niet verder gegaan... Nu ik het patroon weer tevoorschijn haalde, vond ik het toch wel erg groot en onhandig voor een portemonnee, en heb ik er een tasje voor Joline van gemaakt.


Verder heb ik de afgelopen dagen nog wat kleding voor mijn winkeltje afgemaakt, maar nog niet op de foto gezet. Dat volgt dus nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...