15 maart, 2011

Bandjes en zo

Vorige week hadden zowel 'Hippe bandjes' als 'Applicatie en zo' een leuke actie. Dus ben ik eens bandjes en applicaties gaan bestellen.  Bij 'Applicatie en zo' had ik al wel een paar keer gekeken, maar steeds toch maar niet besteld. Voor hun tweejarig bestaan gaven ze 10% korting, dat was een leuke reden om nu wel eens te bestellen. Zie hier mijn buit, vooral naar de twee poesjes in theekopje had ik al eerder gekeken. Doordat ik genoeg bestelde, mocht ik ook nog een gratis velours applicatie uitkiezen. Ik koos voor het vlindermeisje.


Verder opende 'Hippe bandjes' twee weken geleden haar internetdeuren, en had als openingsactie 15% korting (ik lijk wel een Hollander, met al die kortingen...). Ook hier heb ik dus ingeslagen. Naast bandjes, bestelde ik ook een paar applicaties, zeker de zeemeermin vind ik erg leuk (vooral in combinatie met het zeemeerminnenbandje). Het etiket en het kaartje kreeg ik er ook nog gratis bij, erg leuk!



Van de week kocht ik ook nog een leuk stofje voor Joline (eigenlijk kocht mijn moeder hem, maar ik heb hem uitgezocht...).


Nu heb ik zoveel leuke patronen liggen, dat ik niet weet wat ik ervan ga maken. Ik kan jullie hulp wel gebruiken... Ik zit te twijfelen tussen de volgende patronen: Elodie (al een keer gemaakt), Willemientje (pas besteld), Feliz, Manhattan (uit Sewing Clothes Kids Love), Tini,  Roxy, of Abacadabra 108. Ik heb 1,5 meter van de stof, maar kan het vast wel met iets combineren als dat nodig is (bv uni roze stof). Andere patroonvoorstellen zijn ook welkom, maar dan weet ik niet of ik die ook bezit.

UPDATE: vandaag (woensdag) ben ik nog even naar Karteris geweest, en nieuwe stofjes (erbij) gekocht. Van bovenstaande stof heb ik nu een Tini geknipt (met een stippenstofje erbij), van een ander stofje ga ik de Manhattan maken.

UPDATE 2: de Manhattan wordt toch een Feliz, vind ik mooier bij de gekozen stof.


Alvast een fijne avond, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...