20 maart, 2011

Tini voor Joline

Hier dan de Tini waarover ik het in dit berichtje had.


 














 



Wat een makkelijken snel patroon is dit, weinig patroondelen en zonder rits. Zelfs het uitraderen en knippen was zo gebeurd. De mouwtjes vind ik erg leuk geworden op deze manier, al is het wel improviseren geweest... Ik zou eerst gewoon elastiek door de zoom halen, maar het garen dat ik in eerste instantie gebruikte was niet echt mooi bij de stof. Dus de zoom uitgehaald, en hierbij knipte ik ook ietsjes in de stof. Oeps... Toen heb ik de mouwtjes gerimpeld en vastgezet met biaisband (over het geknipte stukje heen). Nu is er niks meer van het foutje te zien (gelukkig).
Joline heeft gisteren de jurk al gepast, en hij staat haar erg leuk. Veel minder nachtponnerig dan ik gedacht had (zo leek het eerst wel op de paspop). Vandaag heb ik nog de bandjes erop genaaid, en nu is het helemaal klaar.

Fijne zondag nog verder, wat is het toch een heerlijk weer.
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...