17 april, 2011

Druk bezig geweest voor Joline

De afgelopen tijd heb ik weer vanalles voor Joline gemaakt.

Een setje, bestaande uit een rokje uit Ottobre 4/2007 en een Antonia. De foto's zijn niet helemaal goed gelukt, de kleuren komen niet echt goed uit.


 Een Feliz, maar dan zonder strik. In plaats hiervan heb ik ook in de zijpanden elastiektunnels gemaakt. Een foto op model volgt nog (die heeft mijn zus).


Tot slot maakte ik een rugzak (Piggyback) en bijpassende portemonnee (Geldbörse); beide patronen komen van Farbenmix.


Nu ga ik weer voor mezelf aan de gang, en voor mijn 'winkeltje'.

Fijne zondag, Nienke

4 opmerkingen:

  1. helaba,
    ben helemaal weg van dat geldbeugelke zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke dingen. Ik ben momenteel ook bezig met de Feliz. Is voor mij nog wel even lastig, ben nog niet zo'n ervaren naaister.
    Ik maak hem wel met strik maar zonder roezels.
    Dat ballerinaatje wil mijn dochter ook wel graag op een rokje. Leuk idee!
    Groetjes creakiki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie portemonee heb je gemaakt!!!

    Over Ivy, ik denk als je die van Cinderella hebt gekocht dat hij het niet heeft.
    Volgens mij het patroon namelijk aangepast toen ze het zelf uit ging geven.

    Zou ik ook van de bovenkant een stukje af kunnen halen?
    Zou dat ook helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gemaakt!! Je hebt een prachtige borduurmachine, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...