14 mei, 2011

Deze foto's hadden jullie nog tegoed...

Al ruim een week af, en ook de foto's waren al gemaakt. Ik moest alleen de foto's nog op mijn computer zetten en bloggen...

In de vakantie kwam Joline een nachtje logeren. Samen hebben we dit zeepaardje gemaakt, naar het patroon Mona van Tuci.



Voor mezelf maakte ik twee kussenhoesjes, eigenlijk bedoeld voor buiten in de tuin. Maar binnen op mijn bank staan ze ook erg gezellig. Dus daar liggen ze als ik binnen zit, en als ik buiten ga zitten neem ik ze mee...


In de afgelopen Ottobre women stond een erg leuke rok, maar de verhoudingen van taille en heup kloppen bij mij nooit. Dus heb ik het patroon naar mijn eigen maten getekend en genaaid. Helaas bleek bij het passen de taille toch nog te breed te zijn. Eerst dacht ik: "dan zet ik de rok wel op Marktplaats", maar uiteindelijk ben ik toch begonnen met hem in te nemen. Hopelijk krijg ik dat vandaag klaar.



Tot slot nog dit setje, bestaande uit het overslagvestje uit eerder genoemde Ottobre women en een Antonella. Sorry voor de kreukels, het setje kwam net uit de was toen ik de foto nam... Ik vind het een erg leuk vestje geworden, al zijn de mouwen iets te wijd (ga ik vandaag ook innemen).


En ik kon het weer niet laten... Alsof ik nog niet genoeg patronen heb, bestelde ik vandaag weer vier nieuwe... Bij Kleurenmix kocht ik Unella Blumma en Oda; bij Tuci Chelsea en Mia. En volgende week is het weer Stoffenspektakel in Veenendaal, dus dan zullen er ook weer nieuwe stofjes bijkomen (alsof ik nog niet genoeg heb...), daarna zal ik toch echt een langere periode moeten UWYH-en wat betreft stoffen en patronen (fournituren heb ik meestal niet al te veel op voorraad).

Groeten, en nog een fijn weekend, Nienke

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer veel en mooie dingen gemaakt! En wat leuk dat je naaiprojectjes kan doen, samen met je nichtje! En dan nog met zo'n leuk eindresultaat!

    Nog veel succes bij het wegwerken van je naailijstje!

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal! Die rok is super zeg.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...