22 mei, 2011

UWYH nu echt nodig...

Afgelopen woensdag was er weer Stoffenspektakel in Veenendaal. Zie hieronder mijn buit:

Tricots met print:








Effen tricots:








Katoentjes:















Mijn tricots passen nu echt niet meer in de 'tricot' bak, en ook mijn andere stoffenbakken stromen bijna over. Het is nu dus echt tijd om even te gaan UWYH-en. Ik heb mezelf voorgenomen om tot de zomerstoffen in de aanbieding gaan (augustus?) geen stof meer te kopen. Ook wat betreft patronen wil ik de aankoop flink gaan minderen. Sommige patronen heb ik liggen zonder ze ooit gebruikt te hebben, dus daar moet toch verandering in komen. Maar ja, als er nu ineens een superpatroon ergens uitkomt, dan weet ik niet of ik de verleiding kan weerstaan... Bandjes heb ik ook wel genoeg, en hoef ik voorlopig ook niet te kopen. Het enige wat ik wel mag kopen (want dat koop ik meestal pas als ik het nodig heb), zijn ritsen, knopen en garen. Nu nog even bedenken wat ik met borduurpatronen doe. Ga ik die aanschaffen (tot een max. van € 50 / maand) of ga ik zoeken tussen de patronen die ik heb? Daar moet ik voor mezelf nog een besluit over nemen...

Binnenkort volgen echt de foto's van mijn gemaakte kleding voor Borgero...

Groeten, en een fijne zondag, Nienke

1 opmerking:

  1. Wat een leuke buit heb je weer gescoord! Vooral je onderste reeks katoentjes vind ik heel erg mooi! Daar zou ik ook niet kunnen aan weerstaan :-)

    Veel succes bij het "bewerken" van al deze leuke lapjes!

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...