23 juni, 2011

Cadeautjes

Voor vaderdag maakte ik deze muismat. Hiervoor gebruikte ik het gratis Ebook van Farbenmix.



In Duitsland kocht ik voor mezelf een ketting en twee paar oorbellen. Van mijn vader kreeg ik de kat (die nu gezellig toekijkt als ik aan het naaien ben).



Een tijdje terug won ik bij 'Olly' een give away. Door wat probleempjes duurde het even voor het boek binnen was. Maar tijdens mijn vakantie is het aangekomen. Het is echt een supermooi boek, echt zo'n boek dat je iedere keer weer pakt om door te bladeren. Ook al heb ik zelf geen kleine kinderen, ik zal er vast wel eens iets uit maken. Bijvoorbeeld de tas, die zie ik al voor me als breitas.



Tot slot ook nog wat voor Joline: een jurkje (n.a.v. de haaktop, maar dan verlengd) en een Angie shirt (van Cinderella Zwergen Mode). Ik vind dit een heel leuk model, en had al heel wat leuke variaties voorbij zijn komen. Eerst dacht ik een shirtpatroon te verknasteren, maar uiteindelijk besloot ik hem toch maar aan te schaffen.


Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, die muismat! En die borduur erop! Super!!!

    en wat maakte je ook weer leuke dingen voor Joline! Zij boft écht met een tante zoals jij!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...