18 juni, 2011

Ik ben weer thuis!

Afgelopen week ben ik een weekje op vakantie geweest. Ik ben naar de Harz in Duitsland geweest (ligt in midden Duitsland, waar vroeger de grens tussen Oost en West liep). Samen met mijn vader zat ik daar in een appartement. We hebben er heerlijk gewandeld, door stadjes gelopen, lekker gegeten (al vielen de toetjes wat tegen...), veel Triominos gespeeld, en met de stoomtrein meegereden. Gelukkig viel het weer erg mee, op een paar buien na.



Vandaag zijn we weer thuisgekomen, en eerst heb ik maar eens alle blogberichten van afgelopen week nagelezen. Daar ben ik toch heel wat uurtjes zoet mee geweest...

Tijdens mijn vakantie wilde ik natuurlijk wel creatief bezig blijven, dus ik heb veel gehaakt. Onder andere nog een halsrand (noem je dat zo?) van de haaktop van Farbenmix, en ik ben begonnen met een poolvosje en een schildpad. Ook ben ik begonnen met (peuter)sokjes te breien, ik ben benieuwd of het ook wat gaat worden. Ik had mijn patroonpapier meegenomen, en heb een aantal patronen overgetrokken. Nu ik weer thuis ben, kan ik weer verder met het naaien. Nieuwe projecten kan ik zo uit gaan knippen, maar eerst nog een vaderdagcadeautje afmaken...

Groeten, Nienke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nienke,
    Zo te lezen een geslaagde vakantie geweest!! Nu maar weer hopen op een zonnige zomer hier...voorlopig is het herfst...!
    Het feestje was ontzettend leuk!! De meiden hebben allemaal een armbandje gemaakt en dat viel goed in de smaak, aanrader dus!! Fijne dag vandaag!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk een weekje vakantie! Gezellig dat je met je vader op vakantie bent geweest!
    Ben benieuwd met welke nieuwe dingen je weer gaat beginnen!
    Succes ermee!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...