07 juli, 2011

Mijn uitdaging: tasjes wegwerken

Op verschillende blogs lees ik over de uitdaging bij Sancho, om in twee weken tijd zeven kledingstukken te naaien. Hier ga ik mijn eigen draai aan geven. Zoals rechts in de zijbalk te zien is, heb ik nog heel wat projecten geknipt liggen. Met sommige projecten (die over het algemeen in aparte tasjes zitten) ben ik al begonnen met naaien, anderen zijn alleen nog maar geknipt.



Mijn doel is om voor 1 augustus een groot deel van deze lijstjes weg te werken. Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen, maar het zou toch erg fijn zijn. En daarna ga ik heerlijk aan de slag met herfstkleding.
De volgende naaiprojecten wil ik af gaan maken:
  • Verjaardagsjurk voor Joline (Miley) (klaar)
  • Verlengde Leni voor Joline (klaar)
  • Tricot rok en bolero voor Joline (klaar)
  • Ovenwant en 6 pannenlappen (klaar)
  • Undine (klaar)
  • Jurk uit Knipmode feb 2009
  • Zomerjas (alleen de mouwen moeten nog worden aangepast) (klaar)
  • Gebreide trui in elkaar zetten (klaar)
  • Broek en shirt voor jongens (2x), voor Borgero
  • Babyjurkje, voor Borgero (klaar)

Groeten, Nienke

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...