09 juli, 2011

Uch!

Volgende week is Joline jarig, maar omdat dat midden in de vakantie is, vierde ze vorige week al haar kinderfeestje. Het thema was Indianen, en Marieke (mijn zus) vroeg of ik een Indianenjurk voor Joline kon maken. Zie hier het resultaat. Ik heb hiervoor het patroon Chelsea van Tuci gebruikt, de top heb ik verlengd tot jurk en i.p.v. een halter heb ik gewone schouderbandjes gebruikt.



Omdat ik zou helpen, heb ik (van een oud shirt) voor mezelf ook maar een Indianentuniek gemaakt.



Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Hallo Nienke,

    Wat een ontzettende leuke site heb jij zeg erg profesioneel.Hele leuke mode die je gemaakt hebt
    voor Joline.Je bent een ware kostumiére.Vooral zo doorgaan je komt er wel.

    Groetjes Clasina.M.M.M.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...