04 september, 2011

Nieuw logo

Vanaf nu heb ik een nieuw logo! Toen ik (ruim een jaar geleden) begon met mijn winkeltje, had ik snel iets inelkaar geflanst. Maar eigenlijk was ik er nooit echt tevreden over. Gelukkig kan mijn zus goed digiscrappen (zie bijvoorbeel haar blog), en heeft zij voor mij een nieuw logo ontworpen. Zie hier het resultaat.



Ik ben er erg blij mee. Dus bij deze: dank je wel Marieke, voor het ontwerpen van mijn logo.

Om mijn blog ook voor buitenlandse lezers toegankelijk te maken, wil ik graag de gadget van Google Translator toevoegen (zoals bijvoorbeeld collie-collie heeft). Maar iedere keer als ik dat doe (heb het al meermalen geprobeerd), krijg ik wel de titel, maar geen mogelijkheid om ook werkelijk te vertalen. Hoe krijg ik wel de juiste instellingen? Of kunnen jullie mijn site wel vertalen? Ik hoor het graag.

Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Wat een mooi en professioneel logo! Heel chic gedaan van je zus!

    met de google-translator kan ik je écht niet helpen... ben ook zo'n kluns op computervlak....

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...