04 november, 2011

Operatie, en Give away gewonnen.

Afgelopen woensdag ben ik, zoals ik hier al schreef, aan mijn pols geopereerd. Alles is goed gegaan (op het flauwvallen tijdens het krijgen van de verdoving na, maar dat mag geen naam hebben, ik zat/lag toen al aan het infuus en lag in bed). Het is wel raar hoor, als je je arm zo ziet 'bungelen' en er totaal geen controle op hebt.
's Middags mocht ik weer naar huis, maar heb die nacht voor de zekerheid maar bij mijn ouders geslapen. Vandaag mocht het drukverband eraf. Mijn vingers zijn hier wel een beetje blauw van geworden, maar dat trekt wel weer bij. Ook de pijn valt me tot nog toe mee (al neem ik wel pijnstillers). Ik heb zelfs al weer achter de naaimachine gezeten! Maar met één (niet schrijvende) hand gaat dat een stuk trager dan normaal (typen ook trouwens). Ik merk nu pas bij hoeveel dingen je ongemerkt twee handen gebruikt...

Maar internetten gaat wel. Het is alleen jammer dat de aansluiting van het accustekkertje (volgen jullie het nog?) van mijn laptop gesneuveld is... Mijn laptop is nu dus even weg, en ik zit nu bij mijn ouders jullie blogs te lezen. En wat zag ik daar tot mijn verbazing? Ik heb de give away van Hippebandjes gewonnen! Ik mag gratis drie meter band uitzoeken! Leuk hoor, ik zal daar binnenkort eens goed naar kijken (en misschien ook nog een bestelling plaatsen).

Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Gelukkig is het voor je meegevallen
    Het is inderdaad een raar gevoel als je arm verdoofd is
    Ik heb dat gehad in Oostenrijk toen ik mijn zenuwen had doorgesneden, toen heb ik mijn arm met spalk hard tegen mijn kop geslagen, terwijl ik niet eens merkte dat ik zo aan het zwiepen was
    Ik hoop dat je lekker snel mag opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...