31 december, 2011

De beste wensen...


Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, en een heel goed en creatief 2012.

Ik heb een vreselijke hekel aan (lees angst voor...) het vuurwerk, wat al de hele dag voor mijn deur wordt afgestoken... Ondertussen heb ik dus koppijn (wat dreunen die rotjes dit jaar vreselijk, het lijkt hier net oorlog). Voor mij begint het nieuwe jaar met al dat vuurwerk dus ook nooit echt goed. Maar gelukkig zijn uiterlijk maandag de rotjes weer op, en is het weer voor een jaar voorbij.

Voor mij zal 2012 erg hectisch beginnen. Ik krijg namelijk donderdag de sleutel van nieuwe (huur-)huis. Een huis met een extra slaapkamer, die bij mij al omgedoopt is tot naaikamer. Heerlijk, niet meer die naaispullen standaard in mijn woonkamer. Als ik 's avonds op de bank zit, zit dat toch een stuk rustiger. Nu ben ik al bezig met de eerste dozen in te pakken (langzaamaan zullen ook mijn naaispullen er aan geloven...), en aan het nadenken over de kleuren die ik wil gaan gebruiken in mijn nieuwe interieur. Allemaal leuk, maar ook wel weer spannend om te doen. Te zijner tijd zal ik wel foto's laten zien hoe het allemaal is geworden.

Voor nu een fijne avond, een fijne nieuwjaarsdag en... tot volgend jaar,
Nienke

1 opmerking:

  1. Hee zussie,

    Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie! Casa di Nini! Succes met klussen, begreep van Robert dat het best opschiet.
    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...