10 december, 2011

Sint en Kerst

Het was wat stil hier, maar ik heb niet stil gezeten! Ik heb verschillende Sintcadeautjes voor Joline gemaakt. Helaas heb ik de foto's met mijn telefoon gemaakt, en (met mijn nieuwe laptop) lukt het me niet deze op mijn pc te krijgen... Hier wel een impressie (gemaakt door mijn vader) van ons Sinterklaasfeest vorige week zondag. De jurk waarin Joline rondjes aan het draaien is, was één van mijn creaties.




Verder heb ik ook een aantal naaiwerkjes afgerond, maar ook daar heb ik helaas (nog?) geen foto's van. En ik ben druk met allerlei kerstversierselen te maken met de borduurmachine. Als mijn huis in kerstsferen is, zal ik een foto maken. Ook ben ik bezig met de Adventskalender tas van Farbenmix. Erg leuk om te doen, ik ben iedere keer weer benieuwd wat ik de volgende dag weer mag gaan doen. Een 'tussenstand' foto zal ik ook snel eens maken (had ik al gedaan, maar ook weer met mijn telefoon...)

Met de kerst in aantocht, ben ik ook aan het kijken wat ik wil gaan maken. Het moet niet al te ingewikkeld zijn, want over twee weken moet het al af zijn natuurlijk. Ik had eerst een leuk tricot jurkje (tuniek 28 uit Knip september 2011, maar dan met de patroondelen van de Ulla) in gedachten, maar helaas had ik daarvoor te weinig stof. Nu moet ik dus op zoek naar iets anders... Dat word dus nog even flink piekeren. Misschien krijg ik morgen wel een goede ingeving, of moet ik toch stof gaan kopen (wat ik eigenlijk niet wil, want mijn stoffenbakken puilen uit).

Alvast een fijne zondag,
Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...