23 juni, 2012

Een broek voor Joline!

Er is een wonder gebeurd: Joline draagt tegenwoordig steeds vaker broeken! Eigenlijk is dat sinds ik deze broek maakte. Toen mocht ik hem alleen nog maar legging noemen, want broeken die waren stom en zaten niet lekker. Maar ineens ging ze toch ook andere broeken uit haar kast dragen. Dus besloot ik nog een broek te maken. Het patroon komt uit Ottobre 3/2009. Erbij maakte ik een Angie (ebook van CZM), een shirtpatroon dat ik erg leuk vind. Helaas is er geen variant voor volwassenen van, anders zou ik die vast kopen. Hier de set, de borduurserie (Rapunzel) is van Huups:



Hier nog wat foto's van vorige week in het Openluchtmuseum, met Joline in haar nieuwe kleren:






















En vlak voor Nederland zijn eerste EK wedstrijd speelde, kwam ik nog een restje oranje tricot tegen. Van hetzelfde shirtpatroon maakte ik een 'voetbal'shirt voor Joline. Helaas heeft het niet veel succes gebracht... Maar ach, de Olympische Spelen komen er nog aan, en misschien past ze het shirt volgend jaar ook nog met Koninginnedag.




Een fijne zondag allemaal,

Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...