26 juni, 2012

Evelyn

Ik heb weer mogen proefnaaien voor Prinzessin Farbenfroh, zo leuk om te doen. Het is iedere keer een verrassing wat je in je mailbox krijgt. Nu was het extra spannend, omdat ik eerst alleen de patroondelen had en geen foto. Ik had wel een vermoeden hoe het ging worden, en dat vermoeden bleek te kloppen.

Dit keer was het een jurk. Een jurk met een wijde rok en een haltersluiting. Nu zijn Joline en ik niet zo dol op halters in onze nek ("ik wil geen knoop in mijn nek", zei Joline tijdens het doorpassen). Dus heb ik een kleine aanpassing aangebracht en er 'gewone' schouderbandjes van gemaakt.



Het ebook is vanaf morgen (27 juni) te verkrijgen bij Prinzessin Farbenfroh / Dawanda.

Groeten, Nienke

2 opmerkingen:

  1. danke dir
    es sieht wirklich schön aus ....

    liebe Grüße Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je slim opgelost! Niet iedereen vind het prettig iets in de nek te hebben. En zo is denk ik het gewicht van de jurk, want die rok is best wel wijd, ook meer verplaatst naar de schouders.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...