04 juni, 2012

Jeweetwel...

'Jeweetwel' tasjes en 'jeweetwel' katers, wat hebben die nou met elkaar te maken. Eigenlijk niks, maar over beiden gaat dit berichtje.

'Jeweetwel' tasjes, ik heb er genoeg liggen (bv handschoenen die ik anderhalf jaar geleden al knipte voor bij deze jas). Al heb ik me voorgenomen dit jaar deze jeweetwel tasjes drastisch te verminderen. En ik moet toegeven dat me dat aardig lukt. Zo heb ik van een broek en jasje die ook al heel lang in zo'n tasje zaten (de broek zat vreselijk lelijk en het jasje kon net wel net niet qua maat) een tijdje terug een jurk gemaakt. Helaas staat deze nog niet op de foto (je weet wel, al die projecten die nog op de foto moeten...). Collie-Collie heeft ook veel van dit soort tasjes. Onder andere met een jurk van twee jaar geleden waar alleen nog de knoopjes aan moeten.



Ze kan daarbij wel een stok achter de deur gebruiken, en heeft daarom een give away bedacht. Degene die de juiste dag benoemd (of het dichtst bij benaderd) waarop ze haar jurk af heeft, mag iets uit haar webwinkel kiezen. Dus Collie: zet hem op, je kunt het, aanstaande zaterdag 9 juni zitten de knoopjes op de jurk!


Tja, en dan nu mijn eigen 'jeweetwel' kater. Al ruim een week is ie niet meer thuis, weggelopen...


Vorige week, toen het nog zo warm was, zette ik 's avonds even een uurtje de deuren tegen elkaar open. Dus Nofy kon lekker in en uit lopen. Dat deed ie dan ook, en een paar keer ook weer terug geweest. Maar helaas, de derde keer kwam hij niet meer terug. Ik zoeken, en de dagen daarna ook. Maar nergens heb ik nog een glimp van Nofy gezien, ook niet bij mijn oude adres (waar ik ook ben gaan kijken). Ik ben best ongerust, zeker als het zo hard regent als vandaag. Meerdere keren per dag kijk ik op de site van Amivedi of er in Woudenberg (en omstreken) een zwart witte kater is gevonden, maar tot nog toe zonder resultaat. Ik houd me maar vast aan het feit dat ik hem zes jaar geleden ook een keer twee en een halve week kwijt ben geweest, toen bleek ie een paar straten verder gevonden te zijn (maar hij kon de weg niet meer terug vinden....).


Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...