13 september, 2012

Enora, en een setje voor mezelf

Een tijdje terug schreef Collie-Collie een give away uit om haar te stimuleren een lang vergeten jurkje af te maken. Ondertussen zitten de knoopjes op de jurk, en heeft Nicole de jurk ook al gedragen.

Aangezien ik de 'aanstichster' van deze give away was, won ik weliswaar niet de give away (ik had niet de juiste datum genoemd) maar wel haar ebook Enora. Tijdens de vakantie ben ik er aan begonnen, en nu ligt het kussentje al een tijdje op de bank. Van de week maar eens foto's er van gemaakt. Tevens staat mijn Banju kussen (ebook van Farbenmix) eindelijk op de foto (gemaakt rond mijn verhuizing in januari...) en een stukje van mijn gehaakte plaid (op een paar draadjes afhechten na ook af). En natuurlijk ook wat foto's van Poekie:

 

Voor mezelf maakte ik nog een nieuwe set voor de herft, bestaande uit een vestje (Pia van Farbenmix) en een shirt (Antonella ook van Farbenmix, maar aangepast naar het idee van een shirt uit de Ottobre 5/2012).


Nienke

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...