18 september, 2014

Fototas en cameraband

Mijn zus is een echte fotoschieter. Tijdens een dagje weg maakt ze bijvoorbeeld rustig 200 foto's... Ze loopt dan ook de hele dag met een camera om d'r nek. Maar de standaard banden die bij zo'n camera zitten, snijden nogal snel in je nek en zijn saai. Daarom vroeg ze mij om een cameraband te maken. Als uitgangspunt gebruikte ik hiervoor het (toen net uitgekomen) freebook van Farbenmix. Een wens van mijn zus was een zakje op de band waar ze haar lensdop in kwijt kan. Hieronder een foto van de band als ie bijna klaar is (alleen de smalle bandjes moesten er nog aan, maar daarvoor had ik haar oude band nodig).

 
 
Erbij maakte ik ook nog een tas, om haar camera in op te bergen. Hiervoor gebruikte ik het patroon Fotobella, wederom van Farbenmix.

 

De tas is in ieder geval door één iemand goedgekeurd, maar of dit nou de bedoeling is......




3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...