04 oktober, 2014

Sancho Patroon Evaluatie

Op Sancho (het forum voor mensen die zelf kleding maken), wordt elke maand een patroon verloot welke door 3 clubleden gemaakt mag worden: Sancho Patroon Evaluatie, kortweg SPE. Afgelopen september was ik één van de gelukkigen die het patroon Abacadabra 154 mocht uitproberen, een leuke combinatie voor meisjes bestaande uit 2 rokjes en een jasje. Naast deze patronen, maakte ik er gelijk een complete herfstcollectie van door het uit te breiden met een jegging (uit Ottobre 4/2011), een shirt (kleinFäno) en het giletje van Abacadabra 127. Hier de foto's:



Op het shirt heb ik ook nog een borduurtje geplaatst, speciaal voor onze ballerina (die als motto heeft: 'een dag niet gedanst, is een dag niet geleefd').



Het was trouwens niet de eerste keer dat ik ingeloot was, vorig jaar augustus mocht ik ook al meedoen. Toen werd het patroon New Look 6035 verloot. Omdat ik die foto's nog niet geblogd heb, doe ik dat nu ook maar meteen.

De top en de rok:

 

De broek, in combinatie met een top uit de Knipmode:

 

Nogmaals de top, in combinatie met een broek uit een Ottobre (samen een zomerpyjama):

1 opmerking:

  1. Commentaar op de ABC154 kwam al via het forum.
    Maar ik botste opnieuw op jouw bericht toen ik het world wide web aan het afzoeken was naar de gepaste stof voor een jegging.
    Ik welke stof maakte je bovenstaande jegging , als ik vragen mag ?
    Ik heb het patroon al 2 x gebruikt en kocht daarvoor dikkere tricot in blauwe en zwarte jeanslook. 'denim look jersey fabric bij Ottobre). Maar nu is de stof blijkbaar nergens meer te koop , behalve de dure versie in de Ottobre-Etsy-shop. Is de rode stof van de jegging ook als winterstof te gebruiken ?
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...